SATS svarar

Idag trillade det in ett trevligt mail i inkorgen från SATS marknadschef Eva:

Hej Heidi!

Jag heter Eva och jobbar som marknadschef på SATS. Tyvärr hittade jag inte ditt telefonnummer på din blogg så här kommer ett mail istället. Jag läste ditt inlägg om vårt medlemsbrev och skulle uppskatta om du hörde av dig till mig angående dina synpunkter – det är alltid bra med konstruktiv feedback!

Bästa hälsningar

Eva Lundström

Det här är ett ypperligt exempel på hur man kan göra när man möts av kritik eller andra synpunkter på webben. Nu var ju den här situationen inte så allvarlig utan det handlade om ett par syftningsfel i en annons. Jag hade släppt det oavsett om SATS hade svarat eller inte men hade det handlat om något värre som skulle riskerat att åka varv på varv i mediekaruseller och bloggbävningar så är det precis så här man vänder en situation. SATS visar att de lyssnar på sin omvärld och marknad och tar till sig det som sägs. Pluspoäng där!

När vi ändå är igång, kanske vi kan prata om Facebookpolicyn också, Eva?

This entry was posted in Kommunikation. Bookmark the permalink.